ПАСПОРТ ШКІЛЬНОЇ БІБЛІОТЕКИ.
Адреса: с. Семенівка, Липоводолинський р-н, Сумська обл.
Приміщення: Загальна площа – 24 м.
В т.ч. абонементу – 15 м. Читального залу – 9 м.
Кількість учнів – 76
Кількість педколективу – 16
Бібліотечний фонд – 5757
Кількість художньої літератури – 4149
Кількість підручників – 1608
З них 1 – 4 кл. – 486
5 – 9 кл. – 681
10 – 11 кл. – 441
Забезпеченість підручниками.
1 – 4 кл. – 91%
5 – 9 кл. – 95%
10 – 11 кл. – 99%
1- 11кл. – 96%
Кількість читачів – 106
З них: Учнів – 76
Вчителів – 16
Інші – 14
Кількість відвідувань – 1002
Книговидача – 2523
Штат бібліотеки – 1. Курило Валентина Василівна. Освіта: середня спеціальна. Гадяцьке училище культури
Бібліотечне обладнання.
Стелажі – 6
Столи – 7
Шафи – 3
Тематичні полички:
„Не нашкодь собі”, „З духовної скарбниці народу”, „Твій довідковий куточок”, „На допомогу шкільним програмам”, „Книги письменників земляків”, „Світ навколо тебе”, „Моя Сумщина”, „Українське народознавство”
Книжкові виставки до знаменних дат:
„До дня Соборності України”, „До дня народження Л. Українки”, „Чорнобиль – наш біль і наш гріх”, „До дня Великої Перемоги”, „30 вересня – Всесвітній день бібліотек”, „21 лютого – День рідної мови”, „До дня народження М. Рильського”, „До дня народження І. Франка”
Наявність папок: „Закони і нормативи”, „Про Чорнобиль”, „Перлини народної спадщини”, „Портрети і біографії”, „Заходи до знаменних дат”, „Заходи до Тижня книги”, „Профорієнтація про професії”, „На допомогу вчителю”, „Нас торкається подих століть”, „Голодомор 1932-1933 рр.”, „Про наркотичну, алкогольну і тютюнову залежність”
Оформлені стенди: „Живи, книго!”, „Народна спадщина”, „Куточок читача”
Над якою проблемою працює шкільна бібліотека.
Сьогодні в школі кабінетом номер один є бібліотека. Її розглядають, як біблітечно – інформаційний центр навчального закладу, мета якого – забезпечення інформаційних потреб учнів і вчителів. Виконання цього завдання залежить насамперед від організації комплектування книжкового фонду бібліотеки в школі. Але обмежене фінансування призвело до незадовільного стану комплектування фонду, обмежено кількість періодичних видань, на даний час відсутні періодичні видання для дітей, які необхідні учням і вчителям для підвищення самоосвітнього рівня й забезпечення навчально – виховного процесу. Тому бібліотека разом з педагогічним колективом вирішили розширити книжковий фонд нетрадиційними методами, проводити доброчинні акції: „Подаруй бібліотеці книгу”, „Підтримай бібліотеку”.
Також бібліотека працює ще над однією проблемою, збір і видача навчальних книжок, багато з яких у незадовільному стані. Їх треба берегти й ще раз берегти. Наприкінці навчального року учні несуть у бібліотеку все – і хороше і погане. Тому питання збереження підручників книжкового фонду, дедалі більше турбує не тільки бібліотеку, а й педагогічний колектив, батьків. У зв’язку з цим проводяться бесіди в 1-11 класах по збереженню підручників: „Людина і книга”, „Ставлення до підручників”, „Як створюється підручник, книжка?”
В класах, де навчаються учні молодших класів, є стенди, на яких знайшли своє місце правила користування книжкою. Тут і прізвища учнів, які зберігають свої книжки найкраще.
Книжки, які потребують ремонту, регулярно відправляємо до „книжкової лікарні”, яка працює при бібліотеці.